понеделник, 11 януари 2010 г.

Ислямска архитектура

Основната концепция на сградата, в исляма
Ислямът е реконструкцията на пътя от сградата, и го призова да се защитят правата на свободен слънцето и студена зима и валежите, и да вземе вкъщи дар от Бога за Неговите създания, той казва: (И Бог да ви направени от вашите домове, жилища и да ви кожите на животни в къщи Zankm Tstkhvunha и на вашия престой, и вълна, и Oubarha стихотворенията, обзавеждане и комфорт за известно време) [Нахл: 80].
Както и статута на исляма, за да построят къщи и градове и села етикет, включително:
- Избор на място с добро качество; хора, така и други мюсюлмански домове в равнините и планините, както се изисква от нуждите и местонахождение, и комфорт, и това е, което често се случва в Корана, Всемогъщият каза: (а те са Sculpting хълмовете каса) [Камък: 82], и на Всемогъщия каза: (правите на наводнения равнини, дворци и жилища в планините Tnhton) [Custom: 74].
- Да е налична в роля, домове и средства за настаняване, комфорт и успокоение на добра вентилация, а капацитетът на място, както и наличието на растителността и култури, около къщата, както и наличието на специални места за жени в дома си.
Той трябва да бъде тоалетна в къщата, за да прекарат нужда, и арабите преди исляма не знам изграждане на тоалетни в къщите си, а когато исляма дойде, мюсюлманите се тоалетните до джамията за очистване, а след това премахване на необходимостта, и това е след битката при Кибер, и ги в къщи след това, беше, че разказвам Ayyub Абу ал-Ансари - може смили се над него - че на Пророка Мохамед (каза: (Ако дойдеш да пречиствам, целуват се, не TstdberohaНо лицето на изток или Grbwa). Abu Ayyub каза: Vqdinma Плацебо тоалетни са били построени преди открихме Qibla и Vennhrv Nstghafr Бог. [Ал-Бухари], и тук взети мюсюлмани тоалетни на джамиите и къщи.
Това е задължително неща при планирането и създаването на мюсюлмански да се вземе вкъщи джамия да се молим у дома, и това е, което идва от Пратеника на Аллах (разказвам от Aisha - аллах да се радваме - каза: (на Пратеника на Аллах да поеме ролята на джамиите в и почистване и парфюм) [Ибн Majah]
И Абу Huraira: (човек от Ансар изпратени на Пратеника на Аллах (Ела при мен линия е една джамия в оригиналната две - и чичо, след като този човек - като дойде на Пророка Мохамед (той е) [Ибн Majah].
- Простота, то трябва да бъде прост Dar Al-мюсюлманин, той е екстравагантен в строителството и декорацията, тази къща на пратеник на Бога (камъка от листа, покрити с кал, тухли и малко прясно мляко, както и в домовете на мюсюлманите в ерата на Пратеника на Аллах (халифи е много проста. Целта на сграда мюсюлмани от къщи да се изгради това, което е укрил от дъжда, топлина и грапав Лестър семейство.
Въпреки това, простота в строителството за mustahabb и не е задължително, ислямът не забранява на подобряване на сградата и Decorating къщи, но това е при условие че тази конструкция мюсюлманин далеч от нейната истинска цел е да се моля Бог и спечели в отвъдния, и това е предупреждението на Пророка Мохамед (: (Не приемайте Комби, Ftergboa в света (и имоти са луксозни жилища)) [Тирмидхи].
- В мюсюлмани не могат да изградят това, което не живее, защото това не е за този свят, но не е само да се надяваме, той не може да се построи къща и го оставиха без жилища поради това, че той има малки деца, не е допустимо за него да се изгради няколко роли в една къща само за целите на жилища, или е населена от хора, на близките си, или населени с мюсюлмани, Лизинг, "The Пратеник на Аллах (: (слугата на лизинг сметка във всяка от тях, освен в мръсотия - или той каза: в строеж - за това, което не е бил обитаван) [Ибн Majah].
- Чистота на къщи и улици на селата и градовете "на Пратеника на Аллах (: (по време на един човек върви по пътя, той открил клон вилици по пътя, като го взе и го благодари на Бога, Той го прости). [Ал-Бухари].
- Капацитет къщи, а капацитетът на улиците на града и селото, разказва, че Абу Hurayrah каза: Ангелът на Allaah (ако Almita спестявайки по пътищата (по пътя, които са често големи хора роля) седем лакти. [Бухари], който е на капацитета на път да бъде най-малко, ако хората се бори за седем лакти.
- Невъзможността да се вземе от статуите в областта на селата и градовете, или в къщи, както е обяснено от
Qais ибн Jarir каза: невежеството в къщата му каза: е الخلصة Yamania и Ka'ba, и фалшиво Кааба, Пророкът ми каза: (: (не Trihani от الخلصة?). Vnfrt на сто и петдесет пътници Vksrnah и убити повече и го намерих, донесох на Пророка
(, Аз му казах; благословен Ахмос на коне и мъже. [Ал-Бухари], и е الخلصة архитектурата в Йемен със статуи на поклонение, Асамблеята е прародител на народа, който отиде да ибн Jarir Qais, което прави тази задача.
- Изграждане на джамиите в селата и градовете от Пратеник на Allaah (: (, който построи джамия на Бога, Бог е построен в небето като него) [мюсюлманска].
Ислямът е направил тези, които разширяват джамия, и увеличи площта на една голяма награда, тази
Осман - Аллах може да бъде доволен от него - да речем на мюсюлманите: Oncdkm Бог, знаеш ли, че в джамията се свиват на родителите си; посланик на Allaah (: (за закупуване на място Vezidha всяко лице в джамията, която е глоба в рая?) Vastraetha от сърцето на Мали, Vzdtha в джамията) [ Жени].
- Защита на градове и села и защитата от нападения от страна на завоеватели, създаването на укрепления около града, ако те са пропуски или че от атака на врага, като че мюсюлманите са изграждане на градове и крепости те пребивават.
- Да се повиши брат мюсюлманин да се изгради сграда без негово разрешение, както и правото съсед каза на Пратеника на Аллах (: (не се надуе Balbnian прикриване от вятъра, само разрешат) [Tabaraani] ислямът не забранява на повишаване на архитектурата и строителството, но само ако разрешение съсед, така че да не се го заслепява с вятъра, и да не се разкриват Aourath.
Ислямска архитектура
Ислямската архитектура произход плавателни съдове обикновено в строителството в своята най-проста форма, той се е развило, дори формира група от различни архитектура. Архитектура на най-важните аспекти на цивилизацията, защото то е огледало, което отразява надежди и стремежи, и техните научни и вкус, и философията, е фактът, че архитектурата винаги е бил честен картина на човешката цивилизация и нейното развитие, което е отражение на духовни принципи на материалния живот, включително и я пишете - това е, архитектура - от писанията и гравирано от надписите.
Ислямска архитектура включени няколко вида, включително: архитектурата на джамиите, което е най-високото изкуство на мюсюлманските архитекти, изкуството на изграждане на дворци, изкуството за изграждане на къщи, архитектура и училища по изкуствата, мюсюлманите се открояват в областта на изкуството на архитектурата във всичките му форми; модели, защото те разбраха, архитектурата на минали цивилизации, и са разработени в съответствие с тяхната вяра и религия, и след това създал ислямски модел на техните собствени.
Ние ще се примери на ислямската архитектура в някои ислямски епохи, за да видите как консервативни мюсюлмани, на основата и в правилата на ислямската сгради.
Възрастта на пророчеството и халифи:
Съдомиялна мюсюлмани в епохата на Пророка Мохамед (и строителните норми халифи в исляма готините прилагане.
Пророка джамия: То се основаваше на Пророка Мохамед (Пророка джамия в града, и в джамията е прост, в съответствие с духа на ислямската религия, както и с правилата и основите на Исляма и джамия квадрат и неговата чиния е изложена Изток, не го капачка, и от четирите страни са обхванати, както и областта закрит от стената до целувка повече от други, следва да се отбележи, позоваването на значението наОтворете дворове в центъра на джамията, за осветление и вентилация.
Има е разширяване на джамията след времето на Пратеника на Аллах (В ерата
Умар ибн ал-Хатаб - Аллах може да бъде доволен от него - Година (17 д), е бил повдигнат в района на джамията, и това нарастване е резултат от падането на стени, построени от Светия Пророка Мохамед (с изключение на източната стена, която беше вкарано от къщите на Пророка Мохамед (може да следва мюсюлмани планиране, разработени от Пророка Мохамед ( до джамията.
Ал-Акса джамия: вграден Умар ибн ал-Хатаб - Аллах може да бъде доволен от него - дървена джамия в Свещеното Рок, посочени в историята на цветя, а на юг от Куполът на скалата е Ал-Акса джамия, където максималната достигна мястото Buraq на Пратеника на Аллах (на Нощното пътешествие.
Начало: В джамията по времето на Пророка Мохамед (халифи и проста конструкция, както и в домовете са прости и домовете на Пророка Мохамед (кал-тухла, и девет стаи, от които четири камари на листа от пласт от кал, а останалите пет кал-тухла, Покривът е под ръка, и така са били домовете на другарите си.
Градове: мюсюлмани, построен в епохата на възрастни градове, като например:
Градът на Fustat, построен от Амр ибн ал-AAS - Аллах може да бъде доволен от него - в Египет, със заповед на Халиф Омар ибн ал-Хатаб - Аллах може да бъде доволен от него - и е избрал отлично местоположение на Нил, в позицията, която е заета от крепост на Вавилон, е изграждането на града в началото на това да не са -- Внимавайте система инженеринг, разкри желанието за запазване на мюсюлманските свети, а не за изграждане на големи прозорци с изглед към улицата, но те са билиРавен светлина от вътрешността на двора на голям
Начална и къщи са били разрушени и един в началото на създаването си, след което започва да се състои от повече от един етаж в угасвала дни от Умар ибн ал-Хатаб - Аллах може да бъде доволен от него - и построен Амр ибн ал-ААС
- Нека Аллах да бъде доволен от него - джамия си в близост до град Fustat и джамия е просто кал тухли и покрити с палмови клони дърво, и беше по това време, с изглед към Нил.
Възраст на Омаядска халифат:
С толкова много постижения в ерата на Омаядска контакт много различни цивилизации и уязвимост
, Не са мюсюлмани, стоя на края на уязвимост и цитат, Vapetkroa и проявени и се открояват и влезе в областта на конкуренцията, с други цивилизации.
Това е най-важното нещо за нас ляво Umayyads:
Куполът на Скалата: Това е шедьовър от най-важните ефекти на Umayyads, който е стих в красотата и находчивост по архитектура, е бил построен от Абд ал-Малик бин Маруан години (72 д), и отбелязва, до крайности в обстановка и рокля форми в дизайна естетически, което предполага навлизането на ислямската изкуство, в нова фаза на интерес в обстановка, и изтънченост да стане специалист във всички видове обстановка показва уязвимостта на ислямското изкуствоИзкуства, архитектура, преобладаващи в
Този път.
Омаядска джамия в Дамаск: това е джамия от най-важните ислямски архитектурни изкуства, вграден Уалид ибн Абд ал-Малик между (88-96 д) и бележи нов етап в елемент на украса в сградата на джамиите, които вече няма да запази обичайното простота, а може би и това е добре дошло естествена еволюция на архитектурата на мюсюлманите.
Омаядска Двор: В Umayyads въведе нов тип сгради палатите, в това число Двореца Amira, е бил малък дворец, около петдесет километра от град Аман, столицата на Йордания е построен от Уалид ибн Абдул Малик да го почивка, когато той отиде риболова, включително Северна дворец, построен от Халиф бен Хишам Абдул Малик, и да ограничи Mushatta, тези дворци са били с висока степен на находчивостПри проектирането и качеството на украса.
В принц Ал Уалид бин Абд ал-Малик да влезе в ерата на ислямската архитектура областта на декорация, облекло и в сградата, след триене от други цивилизации и уязвимост, и въвеждането на украшение на света, което не е забранено в исляма, но те ги взех с украса на този свят, не забравят загриженост за тяхната религия и да работят за по-нататък.

Възраст на Абасидите халифат:
В ерата на Abbasids засилени контакти различни цивилизации, нарастващ интерес в областта на архитектурата и украсата, както и засилен интерес към изграждане на дворци и градове.
Градът на Багдад: халифа ал-Мансур съгради града на Багдад, за да се превърне в столица на Абасидите
Ново строителство в града се очертава като проучвания на добър сайт за подбор и планиране преди изпълнението, той ме попита на Халиф Абу Джафар ал-Мансур такса тях график на земята преди строителство, планиране кръг на града от Багдад, има четири основни входа основно, и продължава да се изгради този град на годината (145 AH) до година (147 AH) е град Soran външни оценители; вътрешните си по-дебел и по-висока, и е заобиколенСтена на града от външния ров шест метра широк.
И се намира в сърцето на града дворец Мансур, и е известен като "Палас" от злато, една пищни двореца, не е видял мюсюлманите като него и преди, и до двореца има джамия, която е в непосредствена близост до северната част на стената на двореца и около двореца са къщите на първенците и правителствени сгради и пространства между четири входа имаше големи жилищни райони, и по главните улици на всеки раздел са междуОсем и дванадесет улицата насочват към центъра на града, беше на града осем железни порти.
В град Самара: тя се нарича (тайната на мнение), както и предварително място-построен манастир
(Място за поклонение на християните) в пустинята Mu'tasim купи Халиф на другарите си и вграден място, тази земя е разположена на десния бряг на река Тигър, сто и тридесет километра, и го заведе Mu'tasim инженери избра сайтове дворци, построени и всеки един от другарите му изключително, е била планирана улиците на града са по улиците като най-добрият по отношение на широчината и дължината, и донесоха от всяка отОвладели изкуството на архитектурата, селското стопанство, строителството и промишлеността инженерство.
Е била използвана инженери и работници между ръцете на суровини, то е произведено мляко и тухли кал, и те красят стените с вар и други строителни материали, изобретени в украсата, е за тези важни града в ислямската архитектура, архитектура, предоставени от последователните усилия, и се превръща в строителството на градове планиране и е далеч от икономиката и простота, както се виждаExtravagance и лукс за изграждане на най-широкия смисъл на думата, и това е в противоречие с духа на исляма и неговите принципи възвишеното призовава за измерение на екстравагантност и предупреждават срещу него.
И построили джамия в град Самара джамия, това е най-голямата джамия старите джамии в ислямския свят, общата площ, без да се увеличава и половина пъти по-голям район на джамията Tulunid Египет, Ислямска Халиф Ал Mu'tasim започна в сградата и Завършено строителство Халиф
Mutawakkil, която се основава на правоъгълна зона, най-вестибюл
(260) метра и по-малки (180) метра място за повече от сто хиляди поклонници.
Град Alktaea: Тя е построена от Ахмед Ибн Тулун в Египет, модела на град Самара, и е избрана голяма пространство, което се е намирала на североизток от града, построена от Абасидите военни в близост до град Fustat, и в края на този интервал, който е построен в новата община. Започна през Ибн Тулун (256 AH) в строителството на двореца е прекрасен, и го прави едно поле, в която упражнява голям спорт, и позволихаЗа другарите си и му последователи, за построяване на жилища
Тях, така че се свързах с военните и град Fustat, и там в средата на платото Qatae'a наречен планината благодаря, на която голям университет Ибн Тулун.
По отношение на планиране не последва планиране Самара, той ходи от типа на Fustat и военните по отношение на тесните улички Tarjha и не си и беше на града пазари, бани, мелници и вградена Ибн Тулун Акведукт водата също е прераснало днес в хода на имам, и така, че ограничените водни запаси, и този дворец, който немислимо е описана като са били похарчени от
Ибн Тулун и баражи на тези огромни суми пари. Той дойде след като си син, Ибн Тулун Khumarawaih
Fbalg над този дворец, който е вкиснато държавните финанси и от гледна точка на загуба на имуществото си бързо.
Ибн Тулун джамия: Установено е, че Ибн Тулун джамия в град Qatae'a построен върху платото планината, за да благодаря и на джамията е създаден от свързаните с поле в предната част на двореца си и джамия, то се нарича областта, както и на джамията се състои от един квадратен двор в средата, който е открит двор, заобиколен от четири галерии, Тя счита, джамия от външната страна се увеличава от три страни с изключение на qibla стена, която е в близост до емирство, създаден от Камарата на Ибн Тулун.
Грижи Abbasids, както и изграждане на луксозни дворци, като например: Двореца на Халиф Mutasim в град Самара, както и кратко, сейф, и така нататък. Така, повлияни от ислямската архитектура в Абасидите архитектура в други цивилизации и внимание на обстановка и екстравагантност в изграждането на дворците и строителство, което не е за развитие в съответствие с духа на умереност и далеч от отпадъците, което е забранено от исляма.
Архитектура в Андалусия и Магреб:
Ако Zahad и мистици, които са разположени с Мароко и комбинирани мнения в лукс и екстравагантност в строителството, което е довело до забавяне в строителството, след като са пристигнали до голяма степен на лукс и екстравагантност в строителството и декорацията, ислямското изкуство е достигнал бума в Андалусия, в Alhambra Palace която е била построена в осмия AH век, и след това спира развитието на ислямското изкуство в АндалусияСлед това се дължи на смущения, които се проведоха преди
Падам.
Най-важните художествени центрове в областта на архитектурата на страната Мароко Севиля, Гранада, Маракеш, Фес, ни оставя с ислямската цивилизация в Магреб няколко архитектурни паметници
Чудесно, само няколко примера от тях са от Ал-Андалус, а именно:
Голяма джамия в Кордоба: Домът е построен от Абд ал-Рахман на Кордоба и неговата стабилност,
И тогава се въведе след много изменения, и включва обща площ на сградата - включително стени - почти четири пъти форма, е разделен на две от север на юг са еднакво между тях, почти една джамия девет метра високо, въз основа на високи стълбове, носещ по-малко в сравнение с другите по-големи ги свързва по-горе някои припокриващи се договори
Друг.
Управителите, е построен в Андалусия и много други джамии, но те са унищожени, а някои са превърнати в църкви, след падането на ислямската правило на Андалусия, Кордоба джамия е изградена в рамките на структурата на църквата, и оставете ни брой Andalusians много други ефекти:
Madinat Al-Zahra: Тя е построена от Абдул Рахман Ал-Насър година (325 AH), е подадена за изграждане на мрамор от Африка Рим и Константинопол, и построен в Palais Des Mounes басейните на мраморни резби, злато украсена със снимки на човешки фигури и да го направи статуи от злато с инкрустирани Baldr, и този нов проект, в който те са били използвани картини и статуи, което е забранено от исляма.
И да двореца халифат покрив и стени от мрамор в различни нюанси на мрежата, и предизвиква силни средата на цистерни пълни с живак, и двореца на всеки аспект от осем точки, а слънцето навлиза на вратата изображение, радиус на двореца стени, и става така, че светлината се Balobesar и магазини в града на звяра, и театри на птици, както и ролята на индустрията, военни машини, както и бижута, и другиИндустрии, както и тя е малка джамия е украсена с мрамор и злато и сребро.
Alhambra Palace: построена от владетелите на Ал Ahmar в Гренада, след падането на султан комбинирани от Андалусия, и това е най-големият дворец на ислямските паметници в изяществото на строителството, украса и инженерингова дейност, е разработил резюме на инженерите и на изкуството го прави изключително фантастика, очарова окото украса и договори, и да говори на природата около него, включително и зеленина и вода Снимки възхищение красота и великолепие.
Това е отпадъчен материал в строителството и декорация за сметка на духовния напредък на мюсюлманите в тази страна; вземане на хората, които зависят комфорт и мързел, който задават своите врагове, и Алън трън и извадени на държавата, загубили много добри човешки смъртта на мюсюлманската общност в тези области.
В Fatimid ера:
Се характеризира с Fatimid архитектура специфични особености и нов герой, ни е оставил няколко Fatimid архитектурни паметници напомнят вас, прекрасни примери, включително:
Град Кайро: След завземането на същността на Fustat в Сицилия (358 AH), за планиране на развитието на град Кайро, и е планиране на почти квадратна, с лице към четирите посоки ребра, и се насочват към източната страна на Mokattam и западната разходка по реката, и морето около мястото, разположен в северната част , и племенните лицето Fustat, а дължината на всяка страна на стените на града А и двеста метра,Районът на град триста и четиредесет дка, и това е стена, изградена от тухли и посредничи на града дворци: Двореца на Великия изток, Малкия дворец Запада, и между областта персонал за преглед, и Кайро се превръща в столица на Fatimid халифат, която се простирала от Мароко, Сирия, а не Кайро няколко части от стената останалите участъци от които сега са само победа, завладяванеНа север, и на вратата Zouila на юг, представляващи военна архитектура в Fatimid ера.
Al-Azhar джамия: В първата област на Ал-Azhar джамия, построена от Fatimid лидер Jawhar на сицилиански Определение на Fatimid Халиф Muizz наближава половината от настоящата област, и е добавил към увеличава много по различно време, докато се стигна до текущата дизайн, открит Чрез ястие заобиколен от четири галерии най-голямата галерия от Qibla, Минарето на джамията не се дължи на Fatimid ера, ValmaznТекущи дължи на султана бей султана Ghori, както и на Амир Abdul Rahman Katkhoda робство един от първенците на осемнадесети век.
Fatimid дворци: В Fatimids построени редица недостатъци в това число: двореца, която е била построена от същността на кози сицилиански в Кайро на халифа, и е в пространството, която се намира в момента
Хан Ел-Khalili и Ал-Хюсеин джамия, дворецът е наречен Велики източната, тъй като беше наречен в двореца утешител, и каза, че той е от четири хиляди стаи, и няколко секции, както и е в западната част на двореца, Дворец на това друг, по-малки, е западната дворец построен от ал-Азиз, и местоположението Alnhacen пазара, и купола на Ал крал-Мансур и околностите му, и затова смята, че естеството на отпадъците в изкуството на архитектурата в ерата на Fatimids,И избяга нагоре разходи за техните собствени помещения.
Ayyubid ера:
Беше на възраст от началото на Ayyubid линия отново на сгради и други предмети, и използването на Kufic скрипт в написването на Корана стихове, и др. Други характеристики на еволюцията на Ayyubid минарета архитектура сграда също се появява в клисури, която е била построена за ролята на суфи, тъй като повече установени училища, както и най-важното от тези училища:
Насирия училище: Тя е създадена непосредствено до джамия в AMR, когато става султан Саладин построи училище орган (572 Е) до гробницата на Имам Shafi'i.
Училище и гроба на султан Ал Наджм-Дин Ayyub: Състои се от две части, разделени от сътрудничество проход, и минаре над входа, както и допълнението към гробницата на училище, гарнирани с купол на тухлени и каменни стени на храма, и тук ново развитие е наличието на храмове и внимание, и това е в противоречие с Суна на пратеник на Бога (и е първият Въведете тези храмове на Селджук.
Роб ера:
Е разделена на възрастта на държавата Mamluk да епохи, на Бахри Mamluks и състоянието на черкезки Mamluks, и най-важните ислямски паметник в ерата Mamluk флот: Захир Baybars джамия, училище и болница и гробище и джамия на султан Qalawoon Mardani, училище и джамия на Султан Хасан.
Тези два примера на тази архитектура:
Ал-Насър джамия замък Qalawun: Това е джамия, площад, и се състои от един двор, заобиколен от четири крила и галерия целувка, състоящ се от четири плочи, както и други коридори, всеки състоящ се от Blattin само, докато купола над mihrab играчки с три квадратни плочки, гарнирани с прост интерфейс е ред на Windows Договори остриета, и на джамията е с два входа върха на интерфейса.
Медресето и Джамията Султан Хасан: В тази забележителна сила е в областта на Цитаделата Саладин, бе създаден с Султан Хасан бин Мохамед бин Qalawun, един от най-красивите ислямски паметници, Vmbaneh конструкция, която съчетава силата и величието, и точността на накити и красота, и се отбелязва в Цитаделата на Саладин, в която ефект, когато се гледа от управляващото каталог, много древни джамии в този регион.
Състояние на черкезки Mamluk, той ни е оставил с няколко впечатляващи паметници, включително:
Училище и гроба на султан бей Balaqravp Изток: правото Mamluk джамии и гробници клисури Източна тях, и архитектурни паметници, която е създадена в региона на султан бей, който е един от най-добрите и най-красивите архитектурни ислямски групи в Египет, благодарение на координацията на своята красота, тя се състои от една джамия и училище за Книгата и храм на минаре, което доведе до РезолюцияИндустрията играе важна роля в изобличаването на влиянието на красотата на този архитектурни ценности.
Ghouri джамия и неговата архитектура: Състои се от агенцията и баня с тоалетна и място за къща, книга и училище, и купол, а след това в полза на джамията и минаретата Bakmtha форма, състояща се от две глави квадрат, е надмина в сградата на ролята на Mamluks, къщи и дворци, и са стигнали края на голяма точност, здравина и красота.
Селджук ера:
Селджук ера белязана от архитектурни особености на много, най-важното: склонността към употреба на скулптурата и сондажи в обстановка, влиянието на турската раса, като повечето са оставили на нас различни гуляй Селджук, редица религиозни училища в ислямския свят, както и насърчаване на царя и му Шах министър, Низам ал-Мулк.
Те са и първите при въвеждане на идеята за изграждане на паметници на светите храмове в Иран, и те са се разпространили в мюсюлманския свят, и ни остави няколко прекрасни старинни джамии, най-вече: в петък джамия в Исфахан и Казвин петък джамия, построена от цар.
Ярък период в Индия:
Интерес към ислямските владетели Mughal в Индия, Ислямска архитектура от голямо значение, със специален интерес към изграждането на храмове голям размер, и това се дължи вниманието и резбовани олтари и украсени с липсата на правилно разбиране на исляма, и смесване с индианците, включително и някои наследени от древна цивилизация, хинди, но по отношение на архитектурата принадлежи на изкуството Ислямска архитектура,Построен от мюсюлманите в мюсюлманските правителства.
Тадж Махал: Това е най-важното изкуство и известни архитектурни постижения в Индия, е построен от император Шах Джахан в Агра за съпругата му Мумтаз Махал, която той обичаше голяма любов, тя умира в ръцете му, той построява мавзолей, славата му се е разпространил по целия свят, мавзолея е разположен на брега на река Добре, високо на балкона в края на правоъгълен двор, прекъсвани от басейна на вода, и се оказва, непосредствено зад рекатаJmna Mkedzia лъскав мрамор, и се характеризира с високо минаре на храм в ъглите на терасата, и на входа за интерфейс с високо-високо и зад кулисите висок купол на мавзолея, заобиколена от четири малки куполи, и стените на храма са покрити с мраморни панели всички ярки и украсени с естествена украса, гробницата е едно от чудесата
Минимална седем.
Ислямска архитектура в епохата на Османската империя:
Той ни е оставил група на архитектурни паметници Османската-важните:
Влиятелни органи на джамия в Турция: Това беше голяма църква, и превърната в джамия след като турците завладели Константинопол, е духът, в който мюсюлмански инженери направи така, подходящи за молитва, красива архитектурен стил.
Баязид II джамия в Турция: архитект почна да строи най-мюсюлманската религия, е проектиран от византийски стил, с много изменения в съответствие с изпълнението на молитвите на мюсюлманите.
Джамията на Мохамед Али в Кайро: построен от Мохамед Али в Цитаделата в (1236 AH) по модела на Астана Султан Ахмед джамия в Турция, която се характеризира с точност строителството, както и красотата на обстановка, както и много куполи и минарета, османците са построени няколко дворци, които отразяваха екстравагантност и ясна .
Фактори, влияещи на ислямска архитектура
Ислямската архитектура, повлияна от редица фактори, които го карат на специална рамка се движи през него, но тя има своите граници, не може да бъде избегната и най-важните фактори, които са повлияли на изкуството на ислямската архитектура, както следва:
Промяна:
На въздействието върху климата на ислямската архитектура в Египет, например поради топлото време и ниските валежи, на покриви на къщи и джамии, дворци, плоски, като се отчита и в строителство на къщи и дворци на стаите около двора отворен извор зачеркната, за да позволите на въздуха да влиза в стаята и хладен въздух и намалява.
Най-известният работа Рошан, дървена дограма с дупки склонни да позволяват на въздуха да влиза и да позволи тези вътре, за да видите отвън, без да виждат нещо отвън, и вътре в големи помещения, изградена от голяма чешма Pravda.Ru създадена през проектирането до смекчаване на въздуха.
Цитат:
Мюсюлманите са се възползвали от архитектурата, когато цивилизована страна, което дойде под управлението на мюсюлмански, с коса Aguetpsoh ислямски разбиране, както и използването на занаятчии от различни страни значително влияние на ислямската архитектура.
Икономическият фактор:
Това е оказал значително влияние върху групата режисьор на изкуствата в ранните стадии на развитие, тя е за постигане на просперитет и влиянието на бедността в обема и вида на художествено произведение, и стойността, на други системи за разпределение на богатството на нацията е оставила своя отпечатък върху изкуството на архитектурата.
Социален работник:
Беше ревнив на мюсюлманите - произтичащи от учението на исляма - за да им свети и жените, влиянието им в проектирането на къщата фронта, където прозорците на къщи и няколко големи; да бъде далеч от погледите на минувачите, и създаде Рошан и е създадена пречупване на входа на къщата да се огъват навътре, и се стигне до друг пасаж, и влиза в двора на къщата, така че не видях от вътрешната страна на къщата седеше в двора.
Религиозният фактор:
Ангажименти в учението на мюсюлманското вероизповедание значително влияние върху изграждането на жилища, особено в местата, където разделянето на жените и мъжете, за да се предотврати смесването, и този ефект изглежда очевидно, в строителството на къщи на два етажа, на върха на Харем, наречен харема, а долната на мъжете, наречен Salamlek, както и неговите стаи за гости, с отделни входа за създаването на Baharim, и е архитект на мюсюлманскитеСъздава вид ниша в къща, обърната към Мека да се молят.
Трябва да направим за ислямската архитектура
Мюсюлманите се открояват ислямски архитектурен модел на собствените си, този модел остава източник го отвежда на запад, и при този модел се извисяват високо над вековете, свидетели на величието на ума мюсюлмани, и когато европейските агресия в съвременната епоха, и пое всички ислямски страни започват да заговор за мюсюлмански цивилизация да прекарат си наследство и дори успя да скриеМного от функциите на тази цивилизация, и нарушаване на голяма част от тях.
Той е на Запада в модерна изследване на ислямските паметници, и са в състояние да се възползват от. След това мюсюлманите започнали да имитират европейски архитектурен стил, и тук е наш дълг - ние сме синове на ислямската цивилизация - да разглежда тези ефекти, дори и преосмисли, за себе си пример за съвременен ислямски Amarthm следвани от мюсюлманите в светлината на ислямските принципи са правилни, за да знаем причините, поради които нашите предци в увода към Организацията на обединените , Venokz, и да станете господари на този свят, тъй като те са, тъй катоБи трябвало да улесни задачата за проучване на изследователи да развиват исторически факти, както и приноса на ислямската цивилизация чрез.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моят списък с блогове

Последователи