събота, 16 януари 2010 г.

Кой е фараона на Моисей


Картина на главата на орган
на Рамзес II в египетския музей в Кайро,
които има доказателства,
че тя е на фараона на Моисей



Кой е фараона на Моисей? .. Ние имаме различни гледни точки за определяне на името на фараона тази голяма разлика и ние ще се споменава в тази статия за различните становища, изразени в тази връзка, напомняйки, че някои от тези мнения не са проектирани, за да разкрият истината или потърсете ги, а по-скоро политическа цел, въпреки че е включително и голф могат да изглеждат на читателя, че историческите факти , както и някои от теориите, които излагат на собствениците, приета на конкретен инцидент и изградили своята теория и започва да се опитва да обясни на събитията според тяхната теория всички тези обрат и измислям факти в подкрепа на развитието на събитията и гледна точка.

Добре известно е, недостатъците на тези теории, които може да се нарече теории (единствена цел), както е внимание на събитията, от една гледна точка и пренебрегват другите аспекти Оттук Има различни мнения и не е постигнат задоволителен резултат.

Тъй като нашият подход е подробен оглед на религиозните разкази и обвързване на историческите събития, в този смисъл нашата цел, правилният начин за постигане на истината, в това отношение е да се идентифицират някои ключови моменти от историята на Моисей бъдат изпълнени от предложената теория, както и идентифициране на атрибути на този Фараона, която започва в книгите водена от Светия Коран, на Разбира се, вярно, че Коранът е книга с напътствия и вяра, когато се разказват истории, фокусирани върху вярата, и те могат да черпят урок по, но в същото време, ако по дадено събитие или конкретен инцидент цитираните по-горе е да се каже, че правото не може да бъде оправдано или споменаване на е в противоречие с това, което мълчеше за корана нищо лошо в това, че търсят това, което е посочено в Библията за това знае какво може да се удари някои от текстовете на нарушаване на Библията и заместването му с ръка е всъщност биография на Моисей смесване между авторите на Тората, както показа му от Бога и изказвания лични плюс техните интерпретации на определени събития, и въз основа на тези последни допълнения, ние не виждаме нищо лошо със снемане на историческа информация, съдържаща се в Библията, ако искаме да бъдат несъвместими с други факти, или те по този начин пречат на цялостна теория.

И накрая, значителен отбележи, пълно мълчание на египетски антики за тази сериозна тема - предмет на Израел и Моисей - с какво се знае за египетските писания - по стените на Абид и ефекти - точността на отчитане събития и да обясни (Smith), Скот египетски антични предмети от историята - тръгване на децата на Израел от Египет - че от гледна точка на египетските Pharaonic нищо повече от един полет на роби от техните господари, на египтяните и на инцидент, който е записано по стените на храмовете или държани от последиците на регистрация (J.W. Smith & Бог човек в Earty Израел. P38) Както е сигурно, че тези записи не са - както казваме на езика на нашето време - свободна преса като запис на събитията се състоя - но не са под строг контрол на фараоните, отразявайки само ако не е позволено от Lafraain себе си и къде да ги прославя, и какво е било на фараоните твърдят, че са потомци на боговете, то не е немислимо, че записаните разговори на Моисей храмове на Бога на най-голямата е господар на света, тъй като това е разумно да се регистрирате за неуспеха на фараон в превенцията, както и децата на Израел от мивката по време на лов, тъй като тя е на събитията трябва да попълнят медиите затъмнението бе наложена на палестинците и всички свързани с тях и работа, за да изтриете паметта на нацията, която не е изненадващо .. Но случва в тези дни и колко много факти за контрол на разузнаването и е работил за укриване на народите!

А за разнообразието на мнения за определяне на личността на фараона, Мойсей е ние открихме, че най-добрият начин да се следва е да постави основните точки, установени извън всякакво съмнение: и след оглед на различните теории - една след друга - на тези основни точки, и ако не са били събрани, са изключени, докато достигне теоретичната които отговарят на тези основни точки - всички - или толкова, колкото Vtkon е правилната теория.

В нашата цел, тези основни въпроси са:

1 -- Овладяване на синовете на Израел е първата от тези точки - което е постоянна Корана.

Ола (на Фараона в страната и нейния народ секти като безсилни да направят част от тях заклани техните синове и техните съпруги, че той е твърде срамежлив да кажете от спойлери) [разкази: 4].

Както е посочено в Библията като пророчество каза на Авраам, мир нему: той каза на Аврам: Аз знам със сигурност, че твоето потомство ще бъде чужденци в земя, не е за тях и ги изключват Ivlonhm четиристотин години (Битие 15: 13). Както бе споменато по няколко пъти в Книгата на Изход: синовете на Израел египтяните Fastabd рязко, и премина Babboudip тежки живее в кал и мляко в цялата работа в тази област, цялата си работа, която Amloh насилие от тях (изход 1: 14).

Наложително е, че теорията разработена да се обясни тази такса не е мъчение, не е достатъчно да се каже, че децата на Израел са били близо до Hyksos да бъде причина в това мъчение, колко са останали в общността след евакуирането на окупираните той не излезе като това малтретиране или частично.

2 -- Фараон няма да държат децата на Израел от Египет, не е ли желанието да робство в сгради и строителството, египтяните пирамидите Psoadhm деца - повече от сто - и изградени огромни храмове и стотици градове и най-скоро в града Okhittatun, и изграждане на градовете на Рамзес, и ми Vithom само капка в океана! Трябва да има адекватно обяснение за настояване на фараона не идват децата на Израел от Египет, въпреки ударите си го като резултат.

3 -- Улавяне на реката: Мойсей е едно от децата на Израел и на децата на Израел живеят в землището на Гесенската, източната част на делтата и хвърли в реката, за да го вземете на Фараона, той трябва да бъде на север колекция от сайтове на дъмпинг сайт защото силата пеша от юг на север, дали улавяне на реката сама или от един от каналите отклонение от него.

4 -- Когато Моисей побягна от Египет след убийството на египетския какво не отиде в земята на Палестина е останките от останките на Hyksos като (Alaibro) нищо общо и те са децата на Израел и е естествено да прибегне до тях защо предпочита да отидете на Мадиамската земя!

5 -- Много от теориите, които са пренебрегвани да покаже Madzti стик ръка в първата среща между Моисей и Фараона, тогава оспорва вещици след това, а също и пропуснал да покаже на останалата част от стиховете с девет неща, които са фиксирани в Библията.

6 -- Фараона, Моисей е описано в Корана, че той (Фараона, колове) и трябва да представи убедително обяснение за това описание.

7 -- Фараона, Моисей твърди, божественост: (* Vhacr извика и каза: Аз съм вашият Господ началото) [PLUCKERS: 23-24], А твърдението, че действително божество, и трябва да предостави доказателства на теорията, че това не е достатъчно да се каже, че същите съотношения на боговете, всички Lafraain от Петата династия, които твърдят, че са потомци на боговете.

8 -- Моисей Фараона удави по време на почистване на синовете на Израил, и урокът да бъдат информирани, ако на фараона, който се удавил Фараона да бъдат със същата такса, независимо дали овладяване на Фараона умира от естествена смърт е удавяне и мина зад него, и ако животът на Lafraain разширят и да включат двете заедно, основните предположение Fronin.

9 -- Ще бъде добре, ако обясни теорията, че вредата може да се изравнят с последиците, определени от фараон повече от хит на действието на други Lafraain, да го прилагат се казва: (И унищожени какво е направено на Фараона и неговите хора и те престола) [обичай: 137].

10 -- И накрая, тя трябва да включва теоретично обяснение на смисъла: (Днес те Bbdnk да са тези, които зад всяка) [Юнус: 92] Както много от мумиите Lafraain, стих и за изчерпателност и пълнота на целта - трябва да бъдат ясни и конкретни, какви са мумиите на фараона Мойсей? Може ли нещо, което може да се разглежда като стих?

Няма съмнение, че на читателя се съгласява, че тези въпроси трябва да бъдат на разположение във всяка теория, поставени в изявление на фараона на Моисей, а сега и преглед на различните теории, които са предоставили и да видим как те ще отговарят на тези точки.

1 - първият е на фараона Ахмос, Моисей:

Вземания от еврейски Iossifios (Юсеф), Бен Матю, който е живял през първата в. от н.е., че Манетон - от египетски учебници по история на древен Египет около 280 години пр. Хр. М - е заявил, че Abirwa (или Akhabiro) от своя страна са евреи или синовете на Израил, които също са на Hyksos , който постанови, настоявайки, че изгонването на Hyksos от Египет от Ахмос е същото като децата на Израел от Египет и, следователно, е на фараона Ахмос, Мойсей! Докато ние не можем да се отнасят към книгата Манетон, които са загубили при пожара в библиотеката на Александрия в 48 г. пр. Хр. М, ние не можем да се увери в истинността на това твърдение, но ние съмнение валидността си като политическа цел зад тази констатация е ясна, както е предназначен да се каже, че Hyksos - които са синове на Израел - е постановил, Египет за дълго време (от 1780 г. пр. Хр. m до 1575 г. пр. Хр. m всяко 205-годишен) и след това имат право да твърдят, че евреите са исторически права в някои части от земята на Египет, са приели тази гледна редица историци, най-вече на евреите или надпартийни техните поддръжници.

И исторически е, че първото пристигане на синовете на Израел - като категория отделен и независим живот на египтяните - беше при пришествието на Яков и неговите синове, по покана на Юсуф Siddiq, който е заместник на царя, царят на Hyksos и Khyan живеят земя Гесенската, и това категорично отрича, че Израел Hyksos себе си, тъй като те са се събрали тях, и празнува в чест на Hyksos на вицекраля (Юсуф) и бедуини хората, които ги харесват и ги видях, назначени от облигации, ако египтяните въстана против тях, и когато излезете от Hyksos от Египет с някои от децата на Израел, свързани с техните интереси и име (Alaaberu), но по-голямата част от децата на Израел от Египет Впоследствие, на теория е в противоречие с това, което се определя за впрягане на децата на Израел от Египет, както ако те бяха Hyksos - управници на страната - да ги намира така? И те са твърди - от глад Дните те Itnamon а египтяните, претърпени жестокост и трябваше да продаде Oradhm на царя на Hyksos, както и на теория е в противоречие с това, което е известно на фараона, Моисей е да се придържаме към оцеляването на децата на Израел, в Египет, които дойдоха, въпреки признаците от Моисей Ахмос повиши преживяемостта на нашествениците Hyksos страна? .. Друга причина, че Ахмос бе оценена добри в далеч на юг от Египет, а децата на Израел живеят в землището на Гесенската, на изток от делтата, как така, че тя е майката на Мойсей в живея в реката Viltqth фараона хиляди километра на юг!

Поради тези причини, може безопасно да се изключи, че е Ахмос на фараона на Моисей.

2 - Ахмос е на фараона Тутмос I и таксата е на фараона на заминаване:

Кой каза, че това мнение е д-р Мохамед описателен в книга (във времето и идеологическа връзка между пророци и апостоли, стр. 156) установява, че събранието е, който е бил измъчван и преследван синовете на Израел и е оправдано от политически, социални, и военни и национално равнище. Казва, че събранието е редактор на Египет от нашественици Hyksos, които са нашественици от изток, така че е естествено да работят за премахване на елементите, лоялни към тях или поне да отнеме правомощията си, които са пристигнали от него (Юсуф) и със съгласието на царете на Hyksos, е било заклано, така че децата им пораснат стане почти сила, за да разруши това, което е построена от освобождението на страната от чужденци и децата на Израел е бил използван за изграждане на града не е политика, която всички собствени глави, казва, че децата на Израел са останали в изтезания, тъй като пое властта в Ахмос през 1580 г. пр. Хр. м и Мойсей е роден през 1571 и казва, че Моисей свидетел на три фараоните са в ред:

Ахмос в продължение на 14 години.

Аменхотеп първите 16 години.

Тутмос I и след това за 39 години.

И Моисей уби египтянина е 61 година стар и поставя длъжника в землището на 8 години и след това се върна на възраст от 69 години, наречен фараон от една година и след това е вън, и това становище е в противоречие с няколко исторически факти.

1 -- Как да вземем Моисей от реката Ахмос и Ахмос бе оценена добро на юг.

2 -- Това от една година от завръщането на Моисей от земите на длъжника и на излизане не е достатъчно голям, за да покаже стихове девет фиксирани в Библията.

3 -- На Тутмос I, син на една жена от царска кръв не е (моята възраст е кралицата Sonb) и се базира на този достъп до трона е брака му със сестрата на неговия са в границите си от кръвта на имоти на баща си и майка си, и смята, че може би от тази гледна точка да се опита да разшири собствеността си на същите дялове уволнен себе си (цар на Сина на Царя) се опитват да направят асоциация Lafraain серия със законното право на († Нагиб Михаил Ибрахим: Египет и древния Близкия Изток. част 3, стр. 23) Както беше случаят, и едва стигна до престола, те не надвишава твърди, че като божество , определени в правото на Фараона и Моисей.

4 -- Не искам да Тутмос I умира от внезапен или неестествено, но е починал от нормалното и е наследен от сина си Тутмос II основава на брака си с наследник (Хатшепсут).

Всички тези въпроси трябва да отхвърлят тази теория, също.

3 - Тутмос II е на фараона на Моисей:

Това становище се казва, от C де Mesli (J. De Micelli, 1960), Който твърди, че е постигнато за да се определи приблизителното време за излизане граница до един ден е април 9, 1495 г. пр. Хр. X, и това чрез изчисляване на календари, така че Тутмос II - беше цар в тази история - е на фараона вън, и цитира подкрепа на теорията си, че мумията на Тутмос II, писмено описание на кожни тумори, и като един от Египет победи, споменати от Тора е обрив, това мнение, че физическите данни на фараона Тутмос II е вън! В нашата цел, това е един пример от теориите (му речи, изглежда) Като основа на едно събитие за теорията, докато игнорира останалата част от събития и тяхната съвместимост с това предположение дори Морис Bucaille, който заяви, тази гледна точка (изучаване на Писанията, стр. 259), описан като един от най-странните предположения и каза, че той не се да не говорим в други неща в романа на Тората и по-специално изграждането на града на Рамзес мен, такава препратка, че обезсилва налагането на всички, преди да дойде на Рамзес може да бъде един от царя на Египет.

Що се отнася до кожни тумори Тутмос II, синът му - внукът му Тутмос III и Аменхотеп II бяха заразени тумори на кожата могат да се видят на Momciawathm музей в Кайро. Това се случва в мулти-тумори фибри нерв, които влияят върху кожата (Mutiple нервно Fibromatosis), Известна с изявите си в повече от едно поколение в семейството.

4- Фараона Тутмос III е вън:

И Matkaddoa тази хипотеза разчитат на една точка в Библията казва, че в годината 480 за излизането на синовете на Израел от Египет през четвъртата година от царуването на цар Соломон над синовете на Израел през месец Зиф е вторият месец тя е построена къщата на Господ (първата Царе 1:6) В царуването на Соломон е започнало в 970 г. пр. Хр. м годината е 966 пр.н.е. IV. m Ако се добави към 480 години за това да ни обратно към 1446 г. пр. Хр. m всички в края на царуването на Тутмос III (1468 до 1436 пр. н. е.) ..

Фактът, че за период от 480 години това породи много спорове и събота несигурност при изчисляване на времето. Те се различават в някои преводи на това, което казва Библията в други преводи, разминаването го прави 440 години назад, включително и увеличенията от 580 години! От тази гледна точка от мнозина, че тази цифра е оценка на Тора, тъй като един от неговите поколение, там са 12, разположени между излизане и изграждане на храма на Соломон, и предполагам, авторът на този номер за всяко поколение на 40-годишният Vicu 12 × 40 = 480, ако приемем, че всяко поколение 25 години на предположението, че децата им се ожени в на възраст от двадесет и пети, разумно предположение за 12 × 25 = 300 Това ни води до датата на излизане от 1270 г. пр. Хр. АД, по време на царуването на Рамзес II.

И Matkaddoa хипотезата, че е фараона Тутмос III Моисей се каже, че Моисей се качват от водата на кралица Хатшепсут през 1527 г. пр. Хр. М, и че е израснал в антураж и подове, и Тутмос III се възкачва на трона - и какво е известен със своята враждебност към Хатшепсут, на боеше Gillth Моисей побягна Египет, а след това и се връща в 1447 г. пр. Хр. м, и това становище е в противоречие с много факти, като например на бягството на Мойсей от Египет беше заради убийството на Египет, тъй като тя е в ерата на Тутмос III е силен египетски влияние в Палестина на Тутмос III, след това, че основите на една огромна империя една добре изградена и продължава силен египетски влияние в Близкия Изток и Палестина, по-специално по време на царуването на неговия наследник, Аменхотеп II Lafraain на 23-годишна възраст - 8 години Тутмос IV - Аменхотеп III, 37, че е за 68 години, защо да не децата на Израел след период на затвор да представи и една в земята на Палестина Дори египетските влияние е отслабнала малко по време на царуването на Ехнатон, го връща отново след края на религиозната революция и завърши в града и втория ден на Рамзес II.

Освен това, Тутмос III, не твърдял божественост за разлика от Фараона, Моисей, който казва: (Аз съм вашият Господ началото) Тутмос III е с висока степен на морал и скромност, да кажа за себе си: "Аз не въведе думата преувеличени с цел да се гордее със своята валута и да кажа, че направих нещо, без да прави работата на публиката със своите височества не дойде, когато тя рискува, сторих това на баща ми, бог Амон, защото той знае какво в небето знае е на земята и да видим целия свят в миг на око (Салим Хасан, Древен Египет, 4, страница 511), Тутмос III бил човек на войната прекарва голяма част от годините му в областта на борбата, не показателни за неговата скромност той не благодарение на уменията си в своите победи, но се завърнал всички в подкрепа на бог Амон, както е видно от живопис, която се престой в храма в Карнак и четене поема върху устните на бог Амон казал му син Тутмос III, казва за него (с съкратен):

Това gladdens сърцето ми да стигнете до щастлив храмове, и ръцете ми бяха предоставени и защита на потребителите си живот, аз ви даде сила и победата над всички красива страна, и мога да ви бъде слава и страх от вас, във всяка страна, и страх се простира до небето четиримата кметове, аз наблюдава голямо направи всички обекти и цялата страна великите всички в хватката на чужди, и аз се Изказвам моята ръка и аз се свърже с теб Ostadhm десетки хиляди затворници, аз правя врагове попадат в обувката ходила Vtto бунтовник, и ще ви предложи дължината и широчината на земята Vahaly Мароко, както и хора от Ориента под вашата власт, можете да проникват през всички чуждите страни весело сърце, Където и да отиде, не съществува FW, и аз съм твой водач, следователно до тях и когато чуят разговор да обяви война се прибягва до Бъроус, Ваше Величество е изпратил терор сила в сърцата им, и на кобра, която Blhebh ги запишете на челото и рязане на глави са азиатци не освобождава никого, но и да я пуснете, аз правя Antsaratk се пръснаха по цялата страна съм работил върху потискането на акции е, че наближават, а аз съм дошъл, за да сте в състояние да стъпчат крак много финикийски и ви карат да се обособили под краката си, аз съм дошъл за това, ако можете да стъпвам на тези в Азия, и тесто глави amou, дойдох да зададете земя крак крак Източна Ваше Величество и да ги гледате на звезда, която се публикува за престиж като огън, аз съм дошъл, за да сте в състояние да стъпи върху земята банка, както и тези, които са в средата на океана и краката в стаята на островите Allobien, аз съм дошъл да ви стъпка по най-голяма степен на земята.

О бик силен блестящ в добро ((Тутмос)) Mukhlid, които работят за мен всичко, което желае силно към себе си, аз останах дома ми акт, ще остане завинаги, и го направи по-дълъг и по-широк, отколкото е било преди, аз Otpetk на престола на хиляди хилядолетия да спонсорират квартали завинаги.

Поемата показва Toadh Тутмос III и изповедта си с Бога ((Амон)) в победите, то не е толкова арогантен, тираничен, главният прокурор на божественост, какъвто е случаят с Фараона, Моисей.

5 -- Omenthab втората е фараон на заминаване:

А просто промяна в предишното предположение, като в продължение на период на отсъствие на Моисей и държи го връща по време на царуването на Omenthab на второ място, и това становище от страна, каза Даниел Robs Даниел ROPS Хората на Петокнижието в книгата си Льо хора де ла Библията. Ние не трябва да се разшири да наложи вето върху тази хипотеза, защото това е крехък предшественик.

6 -- Аменхотеп IV е една и съща Мойсей!:

Това е едно от предположенията ((един оглед)), докато Ехнатон призова за обединение и Моисей също призова за обединение разбиране един човек! Човекът, който този непознат е мнението г-н Ахмед Осман, един египтянин, който пътува в Англия през 1964 г. и учи египтология и остана там, и написа две книги: Египетски Yuya първата съдържание е същото като ((Джоузеф)) мир нему, и втората публикувани през 1989 г., обяснява теорията си, че Аменхотеп IV е същият Моисей мир ще бъде върху него и го избра привлекателно заглавие е:

Моисей, Фараон на Египет. Мистерията на Ехнатон решен.. Въпреки яснотата на продажност на това твърдение няма нищо погрешно схващането, че приходите, отчетени от писателя да покаже колко свързани въображението тенденция Vigolhm възприятия поставени в много странно и ни карат да се чудя за мотив зад всичко това vexatiousness.

Според автора на тази хипотеза, че Моисей е прекарал детството си в източната част на делтата, където децата на Израел повлияни вярвания за Бога и на насищане, а след това се върна към Тива, столицата на Египет и център за поклонение на Амон, а баща му Аменхотеп III е здравословното му състояние се влоши, и Моисей е вторият син на Аменхотеп III на кралицата (( Т)), който казва, че е наполовина египетски и половина израелски! И че първият син на Аменхотеп III е изчезнал мистериозно, и тук се бояха майка си, че болестта е вторият син на Моисей мразени от жреците на Амон, и установи, че жреците на Амон престола се боеше от последиците от лице, различно от чисто египетски кръв, просто една майка и баща, Аменхотеп III видя заплаха за трона на ядосан жреците на Амон Fshaiehm да не се даде на тези деца на престола и дори предложи на акушерките, да убие сина на кралица Ан е момче и тъй като е втори син е роден - което е Моисей - майка му доставени в реката и тръгна по течението на добри в земята на Гесенската, дори качват на семейството на децата на Израел и отгледани с и повлиян от идеите на това, което теистични израелците и отслабена здравето на Аменхотеп III наречена кралица ((Т)), сина си от семейството на израелските качват, за да получи статут на мандата на престола на неговата жена, сестра и сестра ((Нефертити)) е дъщеря на Аменхотеп III от Египет и жената на Мойсей, се възкачва на трона на Египет като Аменхотеп IV, и неговото самозван религиозна мисъл и обявява обединението и поклонение корпус на Амон и на всички други богове, и съучастничество на жреците на Амон, и му казах на свещеника ((че)) участъка и го посъветвал да бягат в Синай, се възкачва на трона на Тутанкамон, и свещеник ((а)) тогава ( (Horemheb)), след това семейството започва деветото заседание и взе престола, Рамзес I, Моисей се върна тук и да отстояват правото си на трона, и за какво не са успели в това на Рамзес да поискам да бъде позволено да излезете от синовете на Израел от Египет под негов контрол.

Тази хипотеза изхвърлени в фантастика въз основа на объркване на документи и сърцето на ситуацията, египетски баща е този, който предлага убива сина си или да се съгласява с свещеници за своите действия, както и египетски майка хвърли сина си в реката, и тенденцията е около 1000 км добре да Гесенската земя и израелски семейство, което получава качват и прие, The Pharaoh - което е Аменхотеп IV - бягство от Египет и след това обратно на твърдението на трона!

Политическата цел стои зад всичко това vexatiousness предсказуемо, толкова дълго, колкото е Моисей Ехнатон, Ехнатон изключи Египет и 17 години, на правата на децата на Израел от Египет, Мойсей, защото не са живели в него, но го изключи!

7 -- Тутанкамон е фараон на Мойсей:

Виж тази гледна точка е най-еврейски Зигмунд Фройд, който също твърди, че египетските Моисей, не на синовете на Израел и религия мозайка, получени от учението на Ехнатон (Зигмунд Фройд - Моисей египетски - Мохамед Муса Azab превод). Кажете: "Мойсей е един от първенците в близост до египетския Аменхотеп IV, но вероотстъпничество настъпили след изключване на Моисей Ехнатон, и когато е свит се надява да управлява своя страна иска да запази за себе си роля като лидер Олмерт подкрепена и синовете на Израил и им даде нова религия е мотивирано от монотеистичната вяра Ехнатон, и след това накара децата на Израел от Египет приятно заминаване - не на лов - в земята на Палестина, която е египетски влияние е намаляла от дните на религиозните идеи загриженост Ехнатон, и е в ерата на Тутанкамон, "казва Джон Уилсън в подкрепа на тази теория смята, че Моисей се възползва от слабостите, които преобладават други дни епохата на Ехнатон и неговите наследници, Aldaeven: ((Smonk Kreet)) и ((Тутанкамон)) и успя да се появят Бени Израел от Египет, обаче, че Khadawa Фараона и избягали в Синайската пустиня, и съм съгласен с тази хипотеза Артур Игал (история на древен Египет, Париж, стр. 146, A. Weigal, 1986 ) Определя датата на излизане 1346 години преди новата ера. М и почувствах, че е в последната ера на Тутанкамон, както и на историка и Лич (цивилизация на Близкия Изток, стр. 88, E.H. Weech ), Че Моисей е прекарал детството си и детството и младежките в Двореца на Ехнатон, познава това учение и ги сигурна, Fastqy на религия, която се дава на децата на Израел.

Тази теория също пренебрегва много исторически факти, като своя предшественик:

1 -- Това Моисей на бани Израел и Египет не, но са били отгледани в двореца на Фараона.

2 -- Игнориране на изтезания, че се Бени Израел, тъй като на мирния характер на Ехнатон не се съглася с това, както и след тяхното място на пребиваване в източната част на делтата на столицата, където е живял Ехнатон, добър в първите дни и след това в новата столица на ел. Тел-Амарна.

3 -- Това е немислимо да се приемат хора да бъдат на една и съща лидер и командир на различна раса, само за да им бъдат наложени със сила - или дори да ги Artazavh из Египет, и че те са извън, така че би било естествено, че Intqadwa председател на децата на секс.

4 -- Учението на обединението е като децата на Израел Яков от баща си и дядо си, и Ибрахим Alokhanatonip но в очите на единната египтяните, но в очите на децата на Израел е нараснал от обединението на въплъщение на Бога на слънцето диск.

5 -- Те се наричат теорията, че на изхода е невредим и без лов, а фиксирани в Библията е, че на фараона, който преследван Моисей беше удавил, и е с доказана медицински преглед на тялото, че Тутанкамон е бил убит един удар в главата.

6 -- Ако израилтяните бяха излезли из Египет по време на царуването на Тутанкамон и се заселили в Палестина, той трябва да е нежен и реки на Сети I и Рамзес II за отстраняването им в своята кампания за възстановяване на египетското влияние в Близкия Изток, или най-малко те са подложени на евреите в Палестина членки на египетските VOZ, които които не е говорил с никого, не възникнат първоначално като децата на Израел все още не са произлезли от Египет, когато видял силната опозиция на Фройд към тази теория, я пуснете и каза, че е вероятно, че Моисей е живял през следващите ерата на Ехнатон и Тутанкамон!

Ние имаме право да попитаме: Как би могла света, като Фройд би казал такава цел, и изчезват странно, ако знаем еврейския си идентичност, тъй като докато Моисей на египетските исторически правата на децата на Израел в Египет! Това е политическа цел, която има за цел да действа като негов предшественик, Йосиф, син на Матей, когато той твърди, че Hyksos управлявал Египет от своя страна са децата на Израел.

8 -- Horemheb и четирима други фараони. Всеки пет!

Николай Jrimal ( Nicolos Grimal, история на Древна на Древен Египет 1997. Blackwell, стр. 259 ) Моисей се обучават в ранните си години в любител на Фараона дворец хо, Рамзес I, после научих, че децата на Израел са съединени в ерата на ((Сети I)), след което избягал от Египет на длъжника след убийството на египетския и е получавал откровение и писмо и го връща в Египет през първите години от царуването на Рамзес II, след това той се споразумеят за това, което много историци, че на фараона Merneptah е вън.

Дори ако приемем, че е приела Horemheb Моисей в средата на изречението и О, 13 години плюс две години, за времето на Рамзес I + 20-годишният Сети I + 67-годишен период от царуването на Рамзес II + 10-годишен правило Merenptah Vicu Амр Муса на касата Бени Израел е 112 години, ако Добави в Синай, а след това години затвор 40 години, и после марш към земята на Едом, Амр Муса, беше, когато той умира около 170 години, а живота на Мойсей не надвишава 120 години.

9 -- Рамзес II е на фараона на Моисей:

Защитниците на тази цел от много, включително: Олбрайт - Iesflt - Roxy - Unger - Отец ديڤو R.P. Во деТова е в съответствие с оглед на факта, че място за живеене на децата на Израел в земята Гесенската И от капитала на Рамзес II Ново в север, което позволява превземането на Моисей от реката, както и да се извлече полза от децата на Израел в изграждането на градовете Моят Рамесий, и Vithom Упоменати в Тора, и това, което е най-странното е, че баща ديڤو - директора на Библейско училище и смята, че фараонът е починал от удавяне преследва бегълците, и после обратно и се казва, че се е случило през първата половина от царуването на Рамзес II, с потъването на фараона означава края на живота си Не по средата, както и факта, че тази теория - че Моисей беше на фараона Рамзес II - е съгласен с много от точките, които трябва да бъдат изпълнени в тази на фараона, но няколко пречки са попречили на пълното приемане на тази теория:

1 -- Първото препятствие на Тора: Какво излезе пътуване 23:2 ((Това се е случило в много от тези дни, че египетският цар умря)) в смисъл, че на фараона (Рамзес II), е починал и взе сина си ((Merneptah)) на престола, по наше мнение те са на това казват, поради две причини.

· Бъдат в съответствие с Амр Муса, те решат, в глава 7 излизане: 7 Моисей беше на осемдесет години, син и Аарон осемдесет и три години, когато като Фараона, и Моисей побягна от Египет на възраст от 45 години, означава, че той прекарва 35 години на длъжника, което е много дълго с тях, не е правилно да се мисли за Моисея, така че да се върне в Египет, и децата на Израел в този период може да са забравили герой не се дължи на ентусиазма си за тях след като те са загубили недостъпно за този дълъг период.

· Те също така заяви, че смъртта на цар дори и в съответствие с това, което излезе канализация 19:4 ((Господ каза на Моисея в Мадиам, да се върнем в Египет, защото той е починал всички мъже, които бяха иска за себе си)) и на факта, че думата ((всички мъже, които искаха за себе си) ) не означава, че Фараон, колкото на хората от египетските мъртвите, които бяха питам същия Моисей и Фараон е реализиран да отмъсти за своето искане и въвеждането на кръв, и когато той умира вече не е силен мотив фараона, по наше мнение, че точка 23 от глава 2 е изход ((Това се е случило в тези дни, че хората, които искаха на същото Моисей умря)) и не ((цар на Египет умря)).

2 -- Втората пречка за египетски антики, картина, известна като ((за Израел)) или ((борда Merenptah)), който написа вероятно през 1220 г. пр. Хр. М, която казва, че е унищожил Merenptah семена на Израел от Палестина, и какво на изхода се е появила в 1225 г. пр. Хр. m оставя периода между Изхода от Египет и въвеждане на земята на Палестина, само на 5 години и това е, което прави много историци - особено ислямисти отхвърли мнението, че на фараона Рамзес II е, защото Корана изрично се посочва ясно, че периодът на скитащи се четиресет години и никой адресирано да обясни това, което дойде дъска Merenptah обяснение дава възможност за период от скитащи четиридесет години, нито е тук губи поглед от това, което биха могли да бъдат в тази група от преувеличение, което е познато на Lafraain Когато се регистрира за тяхната работа и по-специално на резултатите от войни, но държеше на професионализма Според тази група, ние ще го обсъдим по-подробно по-късно.

3 -- Това е и възражения срещу теорията, че на фараона Рамзес II е Фараона, Моисей казва, че Моисей твърди божественост, докато Рамзес II е бил четирите богове, те вярват в ((Амон-Re, Птах, и да го прослави)) и е наречен на четири отбора армия в битката при Кадис имената на тези богове ( Д-р Мохамед описателен, времето и идеологическа връзка между пророци и апостоли, стр. 154). Може да отговори на този въпрос, че битката на Кадис е в петата година от царуването на Рамзес II, а връщането на Моисей в Египет е в годината, 62 на правило след битката при Кадис до 57 години, за дълъг период от абсолютно правило, непрекъснато похвала на неговите министри и придворни и хората и прослава на действията му и трябва, всичко, което си е поставила за въздействие, по-специално, тъй като имаше тенденция Taazemip от най-ранна възраст е, че води в идеалния смисъл на вечния живот и си помислих същото богове, и той накрая заяви, че божествеността.

4 -- Последната възражения срещу тази теория, тъй като е известно, че Рамзес II е най-малко сто, родени между мъже и жени, които не могат да съгласуват, че, както е посочено в Корана, че Моисей е роден на Фараона му той трябваше да приеме Моисей ) Може да се, че ни полза или сме се родили ( [Истории: 9] И разбира от този стих, че фараонът на Мойсей е безсмислено, и ние ще ви обясни по-късно (стр. 702), че приемането е не защото на безплодие или стерилитет при жените на фараона, но беше временно лишен от смъртта на дете, когато те са малки деца, за да изпълнява волята на Бог в приемането на фараона на Моисея, тогава все още Този ((Damn)) и синовете му са живели, докато те са достигнали повече от сто, се оказа Рамзес II - първите десет години след брака си - синовете му умира като бебета, и това се приема като основание за приемане на Моисей.

Важно е, че собствениците на теорията, че на фараона Рамзес II е Моисей не може да защити своето становище е, че умира в друга хипотеза е:

10 -- Фараон Рамзес II Фараона Merneptah изготвянето и на заминаване:

Защитниците на тази гледна точка се смята, че напускането на децата на Израел от Египет не е приятно отклонение от преследване, както и че Merneptah ги следите след като те вече са пристигнали в Палестина, и изразява тази гледна точка, тъй като счете ((چان Iuyot)) (Древен Египет, преводач, Кайро 1966, стр. 40) от Децата на Израел се възползва от египетската армия е зает в отблъскване на нашествието на границите на Египет либийски банка в петата година от правилото Merneptah те избягали от Египет, а след това, че след завършен Merenptah на война с либийците опис кампания за Палестина и Израел, Пакистан е построена там.

Собствениците на тази теория, зависи от няколко точки:

1 -- Както се посочва в Тората (Изход 23:2), че царят на Египет е починал, че на Рамзес II умира и е наследен от сина си взе Mrnetah сме споменали в предишната страница, че понятието, съдържащи се в други санитарни 9:4 е най-близката здраве и на факта, че са умрели Роднини на египетския, който е бил убит от Моисей, на фараона.

2 -- Те също така казаха, че Merenptah е на мнение: ) Посочи, че болката ни обърка новородени ( [Поети: 18] Той каза, отнасящи се до неговия баща, Рамзес II, който е качил на Моисея, но е в отговор на въпроса: защо не се Рамзес II, който се казва, че е? И да бъде този, който доминира в правото Rabaip Моисея, и най-болезнените Почти повече от една и съща мъка е да се види от отглеждат и искания се възползват от нея ) Може да се, че ни полза или сме се родили ( [Истории: 9] Дали едно и също, причина за смъртност, както ако той се берат, за да бъде негов враг и тъга, по решение на Светия Корана: ) Valtqth Фараон им да бъде враг и тъга, че Фараона и Аман и домакините бяха грешници ( [Истории: 8] Независимо от всички причини за повишено внимание Рамзес II, който зае да опровергае това пророчество е постигната, е загубата на пророчеството на Фараона и неговите войници ) И да покаже на Фараона и Аман и техните домакини, включително и това, което те предупреждава ( [Истории: 6] Това съобщи в урока на които да се подиграват и растат и сила, е починал от естествена смърт в неговото легло, "когато от удавяне на дела на сина си, особено след царуването на Рамзес II за дълго толерира всички събития, в царуването си, а думата стихове за морето, тялото му бе представен от неговия действия ) Днес те Bbdnk да бъдат тези, зад стих ( [Юнус: 92].

3 -- Въпреки това, основната подкрепа на тази теория се нарича съвет ((борда Merenptah)) или ((за Израел)) бе споменато накратко в контекста на възражения срещу теорията на фараона Рамзес II от хамути и излизат заедно, че е подходящо да се разшири малко споменава нищо за този форум толкова дълго, колкото фундаментални основи на теорията на ((Фараон Merneptah се)).

Този панел се състои от една паметна плоча гравиран върху черен гранит вписан марка поема Merenptah триумфа на либийци и на борда се спаси египетски музей, и който иска пълна поема може да се отнася към книгата на древен Египет (Салим Хасан), част 7, стр. 96, и поемата като цяло съдове, направени от голяма победа на царя либийци в петата година от царуването си, Любе избягали от Египет в голяма опасност, и поема пълен с метафори и картинка избрани, които го даде литературно-скоро от чисто исторически документ, поетът е описал поражението врагове с умение и огромната работа, извършена от ((Merneptah)) да се защитава кръвоизлив на страната си и да го отърве от въздуха и почивка Hukthm либийци, като не пропусна да се опише правосъдие на Фараона и правдата и казва: дава всеки правото си и богатството, произтичащи за добър човек, и на нарушителя не ще се насладите на това, което Bgenimp, след хода на поета за описване на мир, спокойствие и благоденствие, който е преобладавал в страната след Тази победа се казва: Дори животните са оставени без овчар Jaila докато собствениците плаща твърде певци и утрешния ден, и няма вика хора Mtodjain, в края на поемата поетът изброява племената и територии, подложени Merenptah четат това - защото тази част е най-долния ред:

Той казва, президентите сега, преди земята: мир! Не поражда един от бедуинските племена от девет квадратни главата (и това е древното име на съседи на Египет са враждебно настроени към тях).

((Althno)) е разрушен (едно от племената, които са живели в Либия).

И на страната ((Khati)) стана приятно.

И отстранени ((Ашкелон)).

И ((Гезер)) е бил арестуван.

И ((Пном)) стане нищо.

И Израел унищожена и няма семена.

И ((Kharo)) става вдовица за Египет.

Всички земи са намерили покой.

Всеки от злато падна Jaila цар на Горен Египет и Долен Египет, син на ((Re)) обичаше ((Амон)) син на слънцето ((Merneptah)) весели истината.

Като се има предвид живот, като например ((Re)) всеки ден.

Значението на това стихотворение в очите на историците, каза хората, които са деца на Израел, най-вече защото това е първото и единствено ", когато той спомена по име в египетски антики, и като децата на Израел са започнали дни от престоя си в Египет, Иосиф не каза нищо за него в египетски антики, каза, че името е необходимо да бъде тук отношенията си extricating от Египет, учени не са съгласни за това, което се разбира от тези думи.

Някои, като پتري ( Петри, Израел в Eygpt, стр. 35 ) Вярва, че Израел е във време, когато това започва да рисува в Палестина.

Професорът ناڤيل ( Naville, археология на Стария завет ) Твърди, че картината показва, че децата на Израел бяха излезли из Египет преди ((Merneptah)) или в началото на царуването си, но последното предположение е несъвместима с твърд факт е, че на фараона удави по време на почистване на Пророка на Израел, не може да бъде в началото на Merenptah правило, но са настъпили в края на царуването на Рамзес II, който се удавил по време на преследване, така и ние вярваме, че на борда Merenptah доказателства, че са взели да се противопостави на теория - е на фараона Рамзес II изход - в действителност, е доказателство за автентичност. ناڤيل твърдят, че е друга точка, че той не вярва, че позоваването на Сирия в картината се отнася до истинска война се състоя в Сирия. В действителност, няма индикация, че Merneptah е довело или хода на кампания за Сирия, както и твърдението, че ((страната Khati)) стават мирни - е - както те казват: тъй като очевидно, защото е приятно, тъй като е подписан договор от неговия баща, Рамзес на второ място с царя и да се спомене, че това е работа на Merneptah е преувеличение на преувеличения Lafraain, които те са известни, когато записвате своите резултати, но може би той отбеляза, че не пренебрегвайте Източна фронт, където той също е бил печели победи в Запада към либийците.

В египтолог Селим Хасан (Древен Египет, част 7, стр. 111), че археолозите и език е преведена на присъда, получена за Израел ((И няма семена)) Две едностранен, някой каза, че културите са преминали или не доходност до тях, и по-скоро от другата страна също каза پرستد: Израел и Oagafroa Bdhirthm се прекъсва или като ناڤيل: Mohi и Израел, и потомството му не съществува, както и факта, че думата ((семена)) шоу ( (Назад)) и в арабските страни да се намери, защото те използват думата ((семена)) в смисъл ((за контрол на раждаемостта)) или ((момчета)) и имат общ въпрос: Как е семена? И каза на тези, които не са потомци на неговите ((Имам му отсече семена)).

Също така напомни на света звучи добре за всички страни, които гласят: Khati - Гезер - Ашкелон и на други, свързани с всеки от тях съставя обичай показва, че те са чужда държава Името на Израел, това е само име, което изключени от тази такса, което означава, че не е за децата на Израел по това време ((вилно)) и таксата, която е от името на Израел е образът на един мъж и една жена, една индикация, че те просто сбор от хора, а не ((държава)), което показва, че поетът, който пее на тържеството на ((Merneptah)) и изковава химн означава, че децата на Израел този ден не са на определено място в земята на Палестина, за да се усъмни в начина на писане на стихотворение, което е казано от възможността за грешка от страна на древните египетски и пропуски, той е знаел какво е написано и името на народа и чужди страни в този текст 19 (деветнадесет), след като не пренебрегват такса чужда територия код в една от тях, дали по-горе, или името на Израел след Господа, и следователно заключава, че победата на тази песен се отнася до обхвата на ((децата на Израел)) в някои части на Палестина или граници, когато той отиде Merenptah да потуши бунт там, а това означава те бяха излезли из Египет преди царуването му, по мнението на д-р Салех Абдел Азиз (Древна Близкия Изток 1, стр. 255), че на борда са считат Merenptah ((Израел)) от ((обитатели)) Палестина не ги подход от Египет и това означава, че са влезли преди Палестина си е, те излязоха от Египет преди царуването му в края на тяхната възраст на Рамзес II.

Това е проблем на пустинята години, както религиозни твърди, че децата на Израел след изселването им от Египет не отидете направо на Палестина, но отработено четиресет години скитане в Синай и след това отиде в земята на Палестина, ако приемем, една година преди и след години в пустинята да се подготвят да влязат в земя на общо е 42 В годините, през които той е починал шест от фараоните:

Merenptah .... Произнасяйки 10
Година

Сити II .. .. 6 Година
Amnmus .. .. 1 Доверете се на всяка година

Saptah Merenptah .. .. 6
Година
Кралица Tauserp
.. Управлявана 8
Година
Шест Nkht .. Произнасяйки 1 Година
42 Година



Това означава, че децата на Израел започна да влезе в земята на Палестина е Рамзес III е на фараона на Египет, но преди това не са имали присъствие в Палестина, как може от правото да бъдат споменати в победата Merneptah песен: ((и Израел унищожена и няма семена)), или, както е преведена: Това беше показано мъничета Израел?

Някои учени, които придържам към теорията на ((излезе на Фараона Merneptah)) години от преждевременно попаднат на тяхната сметка и отричат и казват, че децата на Израел отиде в Палестина след Изхода от Египет в края на царуването на Рамзес II и Merneptah ги подгони там, и ((Абад Bdhirthm вече)) и да предприеме като доказателство за силата на влияние Египет в Палестина по време на царуването на археолозите Merneptah Bosor на счупената ваза в писмена форма на един от египетските бирниците Египет в града ((Лахис)) в Палестина, се записват датата на получаване на пратка от пшеница в четвъртата година на върховенството на Merneptah, както някои смятат, († Мохамед Bayoumi Mehran . Древен Египет и Близкия Изток 3, страница 500), че египетската суверенитет над Палестина по онова време беше толкова силен, че не позволяват на масите на народа на Израел - е въоръжен с - влиза в земята на Палестина първоначално нямаше място да кажа, че децата на Израел се заселили в Палестина за известно време и после отиде Merenptah и унищожени Bdhirthm египетски влияние и се връща отново в Палестина.

Трябва всички, пустинята години, концепцията вече установените в Корана и в Тората е също така няма къде да падне или отрече, толкова дълго, колкото е възможно това, как да Merenptah да бъде споменато в борда на Исламабад Мъничета за Израел, докато те са все още броди из Синайската? Отговорът е в една от следните съображения:

1 -- Това, че той отиде в Палестина и установих някои от ((Alaaberu)) - тъй като сме далечни роднини на децата на Израел и клон от тях - Vopadhm, мисъл или твърди, че децата на Израел, Пакистан.

2 -- Това, че той отиде в Палестина не намериха децата на Израел и ги търсите в частите на Палестина не ги намерите мисля, че те ще са загинали в пустинята и загинал в същото съотношение.

3 -- Трета възможност е, че Merneptah не са довели или изпращане на експедиция в Палестина на всички, и че, като мир с коефициенти ((Khati)) за една и съща, че иска да подчертая, че не по-малко, отколкото неговият предшественик в интерес в недвижими имоти в Азия, Египет, гарантира, че победата е била на либийския победа в Близкия Освен това, добавянето на Khati и Гезер и Ашкелон са също добавя към името на Израел и беше по-лесно, защото те не са били държавни, а хора без земя, както е видно от начина, посочени в ((за Израел)).

4 -- Д-р Mehran Мохамед Bayoumi (Древен Египет и Близкия Изток 3, страница 506): Бордът определи някои Merenptah датата на изготвяне на петата година от върховенството на Merneptah, Merneptah и кампанията срещу Сирия е в третата година от правилото, включително такава, която установи, че на фараона удави по време на почистване на синовете на Израел е смисълът на таблетка, че това е написана след потъването на фараона и неговия наследник, пише в чест на победата му над либийци и се добавят към тях ((семена Израел е унищожена)) като един вид фалшива гордост Как така за Фараона удави по време на преследването твърди, че ги избива?

Докато фалшива гордост бе пусната в възможности, защо не и на борда е Merenptah самият автор не е зад нея, и тя е фалшива гордост и да се е на фараона Рамзес II, който се удавил по време на лов на децата на Израел.

От по-горе ще видим, че за Израел или за Merenptah - облигация, че повечето от теорията на Фараона Merneptah е вън се уверете, че липсата на искреност, на точка, свързана с Бени Израел и става номер в действителност е доказателство, че преди години Merneptah, посочи چيمس Беки - световно известен археолог - препратка към думата Mqtadhap - Статутът на фараона Merneptah се е бил потресен, тъй като на откриването на всяка победа вълна табела Израел - (египетски антични предмети, в долината на Нил част 3, стр. 171).

Въпреки всичко, тази теория - е на фараона Merneptah изход - която е широко популярен сред археолозите египтяните, така и чужденци, и непоносимост към някои от привържениците на тази теория да се отрича, че степента на фараона, който се удавил в попечителство на децата на Израел, ние вярваме, д-р Хасан Салим (Древен Египет C. 7, стр. 135) пише: Фактът, че никой не може да си представите потъването на фараона и му Dhoudah превозното средство, в дълбочина на водата от не повече от около два метра или три, го прави по-дълбок смисъл, че на фараона и вагони кон е затънал в мръсотия и се приземи някои пътници и това обяснява твърдението в Изход 25:14. Бейкър е излетял техните превозни средства, дадени са на теглото. Той продължава: В допълнение, както е посочено в Корана не смятат, че на фараона, който е съвременник на Моисей и подгони удави и умря, но в обратен смисъл, Бог записани физически да бъдат знак за хора върху способността на Създателя. И израз: ) Днес те Bbdnk ( [Юнус: 92] Сленг израз еквивалентен на ((сключени живота си))! Крайната тълкуване на всяко нарушаване на Корана, тъй като айяти от Корана подчертава честно и открито се удави Фараона и неговите войници, и че мястото не е удавяне или три крака като те заявяват, че това е: ) Всички големите тимове Kataiwd ( [Поети: 63].

Съществуват доказателства, от последна инстанция от собствениците на базата на теорията на ((излезе на Фараона Merneptah)) е показан от археолога ((ВОИ)) като казва, че египетски антики ограничи инцидент в върховенството на Фараона Merneptah, имаме между папирус съхраняват в Британския музей и е познат като документ на хартиен носител (( Onstasi VI)) и включват писмо от автора на цар Merneptah пише на своя шеф, казвайки: Някои от бедуини ((Chasso)) - Adom - има ги разрешава, в съответствие с инструкциите, които трябва да се явят на крепостта, които на територията на сачми (Тел Almsgutp) в долината Tmellat да ги оставя да пасат говеда близо до Том. Текстът на писмото следва: е последният господине, сме готови за преминаването на бележка племена ((Chasso)) .. Персонал ((до Едом)) от Форт ((Merenptah Hotep Ahramat)) има живот, просперитет и здравето ((сачми)) към басейна ((Том)), за да се изхранват стадата Itamohm и загуба на човешки живот трябва да Фараона, просперитет и добро здраве: слънцето цялата земя от Египет .. (Древен Египет, Селим Хасан, 6, стр. 588).

Документите показват, че друга охрана в тази долина е в много голяма степен, както и на монитора е много по главния път към Азия в замъка ((средство)) (Тел Абу подгласник момента), тъй като достигнали до нас части от дневника на работниците и служителите в един град на границата Палестина по време на царуването на Merneptah, без имената на пратениците и работата възложени за извършване на тази крепост, които са минали по пътя им към Палестина, а трафикът е забранено по време на царуването на Рамзес II, с изключение на един, който има разрешение за отпуск. Казва професор ((ВОИ)). Ohz дискурс ((хартия Onstasi VI)) пише в осмата година на върховенството на Merneptah. Очевидно е, че това не може да се случи, ако децата на Израел все още живеят в земята, ((Йохен)). И че трябва да изляза и реалност са се случили в момента преди тази дата. Това прави датата на излизане в никакъв случай в близост до датата на вписване табела. Това е установи, че това писмо подкрепя изход настъпват по време на царуването на Merneptah в петата година от царуването си, но той подпечатва сключване на изхода време: тя може да бъде представен на тази дата.

Той със сигурност е заминаване - сключване на този дискурс се за тази история като средство за комуникация, по това време е бавен, ако приемем, че какво се е случило по това време. Годината минава преди да знаят съседните страни, които са извън влиянието на Египет - заминаването на синовете на Израел от Египет. Той може да вземе още една година, за да се уверите, че те бяха излезли из Египет за добро. Той може да вземе третата година да реши, че ръководителите на ((Adom)) да изпрати мисия на Фараона на Египет да се даде възможност покровители да пасат в земята, която е била обитавана от децата на Израел и по време на последната да мине пред фараона за проучване на въпроса със съветниците му и да се провери дали тези овчарите не са били шпиони или агенти на чужда държава планове за инвазията на Египет. Ако ние поставяме на сумата от тези времена в съзнанието ни връщат в първите периоди на излизане време Merenptah всяка друга възраст на Рамзес II.

Поради това е ясно за нас, че това последните данни (хартия Onstasi садистичен) също показват, че не е на фараона Merneptah вън.

Ние сключва от това, че всички възражения срещу теорията, че на фараона Рамзес II е вън и въз основа на предположи, че на фараона Merneptah е вън - това след възражения се обърна, за да отхвърли възраженията на себе си теорията и да стане Merenptah доказателства за здравето на мнение, че на фараона Рамзес II е изготвянето и Фараон излизат заедно, и това подкрепя това, което казахме, че собствениците на тази теория не може или по-скоро не правят тълкуване да го защитават.

Това проучване се е опитал да вземе всички релевантни аспекти и проверка на доказателствата, представени от различни аспекти и е балансът сега се спуска в полза на теорията, че на фараона Рамзес II Фараона изготвянето и навън, добре. Въпреки, че някои може да видите както споменах някои дължина е само да се определи лично убеждение, че това ще помогне да се подчертае фараон новите моменти в историята на Мойсей и че по време на повествование - ще бъде ясно за читателя други доказателства - извлечени от Корана - потвърди, че Рамзес II, е -- Без съмнение - Мойсей и Фараон е в края на дебат по тази тема.

*************************
Източник: Книгата на Моисей и Аарон, мир да бъде върху тях е фараона на Моисей? Д-р Rushdi професор Badrawi в университета в Кайро.

1 коментар:

  1. Лейла, преводача на Google е пълна боза. От текста нищо не се разбира, смисълът на написаното може само да разсмее - комично е. Възможно ли е да дадеш линк към статията - поне да си я прочетем на ингилизки...
    А фараона, който изгонил прокажените рязанопишкоффци, и ги гонил чак до Сирия се казва Аменофис, неговия син - Рампсес. Жреческото име на Мойсей е Осарсеф - преди да заболее от проказа и да го изгонят от Хелиопол в града на пастирите Аварис. Тората е написана след вавилонския плен (дето никога не се е състоял), законите на Мойсей са изкопирани дума по дума от законника на Хамураби.

    ОтговорИзтриване

Моят списък с блогове

Последователи